Най-често задавани въпроси и отговори
1. Какво е работното време и къде се намира?
Vitality Gym е отворен от понеделник до петък от 06:30 – 23:00, събота от 08:00-22:00 и неделя от 08:00-21:00
и се намира в гр, Пловдив, ул. Цар Симеон 58
2. Какви видове абонаменти се предлагат?
Предлагаме различни опции, включително месечни, три-месечни, шест-месечни и годишни карти, както и единични посещения. Цени и допълнителна информация можете да разгледате на тази страница.
Абонамент може да се закупи онлайн или на рецепцията.
3. Какво оборудване и зони за тренировка има във фитнеса?
Vitality Gym е оборудван с най-висок клас фитнес оборудване на световните лидери Life Fitness и Hammer Strength.
Разполагаме със зона за силови тренировки (гири, щанги, машини с тежести и свободни тежести), зона за кардио (бягащи пътеки, стълба, велоергометри), функционална зона (ски и гребен тренажор Concept2, стрийт фитнес клетка, ластици, пудовки, медицински топки и др.) и свободно пространство за разтягане.
4. Има ли зала за групови тренировки?
Да! Организираме групови занимания като йога, пилатес, зумба, народни танци и др. Можете да разгледате повече тук: https://www.vitalityhall.com/
5. Има ли персонални треньори и как може да се запази час?
Да, предлагаме персонални тренировки с опитни инструктори. Можете да запазите час на рецепцията. Разгледайте ценоразписа на тази страница.
6. Има ли съблекални, душове и шкафчета за лични вещи?
Да, разполагаме с чисти и комфортни съблекални, душове, сешоари и заключващи се шкафчета с код (без катинари), които са на разположение на всички клиенти.
7. Изискват ли се кърпа и чисти обувки при тренировка?
ДА! Ние държим на чистотата и комфорта на всеки трениращ, затова изискваме чисти обувки и тренировка с кърпа. Всеки клиент може да наеме кърпа от рецепция, ако не си носи такава.
8. Позволено ли е да внасям собствени напитки и храна?
Да, но само вода и спортни напитки в затворени бутилки. Консумацията на храна в залата не е разрешена.
9. Има ли възрастови ограничения за посещение?
Нашият фитнес е отворен за клиенти над 16 години. За клиенти под тази възраст е необходимо присъствието на родител или треньор.
10. Има ли паркинг или удобен достъп с транспорт?
Да, предлагаме безплатен паркинг за нашите клиенти. Също така сме осигурили стойка за велосипеди.
11. Какво представлява зоната за възстановяване Therabody?
Vitality Gym разполага с уреди за възстановяване (ботуши за лимфен дренаж и ръчни масажори) от световния лидер Therabody за използване след тренировка.
12. Приемат ли се карти Мултиспорт и Куулфит?
Към момента във Vitality Gym се приемат само карти Мултиспорт.
13. Защо се попълва декларация при посещение?
За да посети Vitality Gym, всеки посетител създава свой клиентски профил, в който е налична информация за неговия абонамент и осигурява достъп до фитнес залата. При регистрацията се изисква попълване на декларацията и съгласяване с общите условия за трениране във Vitality Gym - трениране с чисти обувки и кърпа, спазване на добра фитнес култура - без хвърляне на лостове и тежести, уважение към останалите, както и това, че не трябва да се поемат рискове по време на тренировка и това, че посетителят е в добро здравословно състояние и тренира на своя отговорност. Пълен списък с общите условия може да прочете тук: https://vitalitygym.bg/obshti-uslovia/